Quality Assurance
המטרה הובלת הארגון לתרבות של שיפור מתמיד, הגדלת שביעות הרצון של הלקוחות והקטנת ה Waste
תפקיד מהנדסי האיכות להבטיח
שהמוצר המתוכנן יתאים לדרישות הלקוח ויעמוד בכל מעטפת הביצועים. בסוף התהליך יתקבל מוצר רובוסטי עם מינימום בעיות בקווי היצור ואצל הלקוח.
השירות כולל הקמה ו/או ליווי/ניהול מערך הבטחת האיכות Quality Assurance
השירות ניתן ברמת כלל המפעל או ברמת פרוייקט
בארגון :
- סיקור מערך הבטחת האיכות בארגון.
- הצגת הפערים להנהלה.
- הכנת תוכנית שנתית לסגירת הפערים והצגה להנהלה.
- בהתאם לפערים מינוי מערך הבטחת האיכות בארגון, כולל: מנהל הבטחת איכות, וועדת היגוי להבטחת שיפור מתמיד, וועדת מדדי איכות, צוותי שיפור, צוות FRACAS לאיסוף וניתוח תקלות, צוות לביצוע וניתוח סקר שביעות רצון לקוחות, נאמני איכות.
- בהתאם לפערים השלמת מערך בקרת האיכות בייצור, בארגון ואצל קבלני המשנה.
- קביעת תוכנית הדרכה לכל גורמי האיכות שבמסגרתה תקבע תכנית עבודה שנתית.
- ליווי/ניהול גופי הבטחת האיכות לעמידה במטרות וביעדים.
- בדיקת אפקטיביות סגירת הפערים.
- הכנת הארגון לביצוע סקרי הנהלה.
- הכנת תוכנית עבודה לשנה החדשה.
בפרויקט :
- ניהול האיכות של הפרויקט כיד ימינו של מנהל הפרויקט.
- ניהול האיכות מול הרכש וקבלני המשנה של הפרויקט.
- יעוץ בנושא מפרטי דרישות האיכות והאמינות, הזמינות, התחזוקתיות ותנאי הסביבה של המערכות מהם מורכב הפרויקט.
- הכנת ולווי תוכנית איכות ואמינות לפרויקט..
- בדיקת התאמת התכן למפרטי דרישות האיכות
- בדיקת תוכנית הניסויים לעמידה בדרישות תנאי הסביבה.
- כתיבת תוכניות קווליפיקציה למערכות הפרויקט.
- תכנון בדיקות ESS, HALT/HASS.
- כתיבת תוכניות התישנות של מערכות בפרויקט.
לשירותים נוספים
תפקיד מהנדסי האיכות להבטיח
שהמוצר המתוכנן יתאים לדרישות הלקוח ויעמוד בכל מעטפת הביצועים. בסוף התהליך יתקבל מוצר רובוסטי עם מינימום בעיות בקווי היצור ואצל הלקוח.
השירות כולל הקמה ו/או ליווי/ניהול מערך הבטחת האיכות Quality Assurance
השירות ניתן ברמת כלל המפעל או ברמת פרוייקט
בארגון :
- סיקור מערך הבטחת האיכות בארגון.
- הצגת הפערים להנהלה.
- הכנת תוכנית שנתית לסגירת הפערים והצגה להנהלה.
- בהתאם לפערים מינוי מערך הבטחת האיכות בארגון, כולל: מנהל הבטחת איכות, וועדת היגוי להבטחת שיפור מתמיד, וועדת מדדי איכות, צוותי שיפור, צוות FRACAS לאיסוף וניתוח תקלות, צוות לביצוע וניתוח סקר שביעות רצון לקוחות, נאמני איכות.
- בהתאם לפערים השלמת מערך בקרת האיכות בייצור, בארגון ואצל קבלני המשנה.
- קביעת תוכנית הדרכה לכל גורמי האיכות שבמסגרתה תקבע תכנית עבודה שנתית.
- ליווי/ניהול גופי הבטחת האיכות לעמידה במטרות וביעדים.
- בדיקת אפקטיביות סגירת הפערים.
- הכנת הארגון לביצוע סקרי הנהלה.
- הכנת תוכנית עבודה לשנה החדשה.
בפרויקט :
- ניהול האיכות של הפרויקט כיד ימינו של מנהל הפרויקט.
- ניהול האיכות מול הרכש וקבלני המשנה של הפרויקט.
- יעוץ בנושא מפרטי דרישות האיכות והאמינות, הזמינות, התחזוקתיות ותנאי הסביבה של המערכות מהם מורכב הפרויקט.
- הכנת ולווי תוכנית איכות ואמינות לפרויקט..
- בדיקת התאמת התכן למפרטי דרישות האיכות
- בדיקת תוכנית הניסויים לעמידה בדרישות תנאי הסביבה.
- כתיבת תוכניות קווליפיקציה למערכות הפרויקט.
- תכנון בדיקות ESS, HALT/HASS.
- כתיבת תוכניות התישנות של מערכות בפרויקט.